Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw określone są w „Instrukcji obiegu i kontroli dokumentów”.
W sprawie skarg i wniosków dyrektor szkoły przyjmuje: wtorek 10.00 - 16.00
Sekretariat szkoły czynny jest codziennie w godzinach: 7.30 - 11.00 oraz 13.00 - 15.00
Sekretariat szkoły przyjmuje podania, wnioski i pisma interesantów.
Korespondencję można kierować również tradycyjną drogą pocztową oraz pocztą elektroniczną.
Sprawy są rozpatrywane z zachowaniem trybu i terminów zgodnych z kodeksem postępowania administracyjnego.
Sekretariat szkoły udziela szczegółowych informacji dotyczących sposobu załatwiania spraw.
Korespondencja przychodząca i wychodząca rejestrowana jest w sekretariacie szkoły przy ul. Toruńskiej 64. Każde wpływające pismo musi być opatrzone pieczęcią wpływu i datą. Z obowiązku rejestracji wykluczone są jedynie foldery reklamowe oraz oferty.
Sekretarz szkoły przyjmuje korespondencję, rejestruje w dzienniku korespondencyjnym i przekazuje ją dyrektorowi szkoły.
Na korespondencji dyrektor szkoły umieszcza dyspozycje dotyczące:
- osoby
- sposobu i terminu załatwienia sprawy.
Zadekretowaną korespondencję sekretarz rozdziela zgodnie z dyspozycjami, oraz odnotowuje w dzienniku korespondencyjnym komu dana sprawa została przekazana. Pracownikom administracji i obsługi sekretarz szkoły przekazuje korespondencję do rąk własnych.
W przypadku poczty elektronicznej sekretarz szkoły kontaktuje się z pracownikiem wskazanym do załatwienia danej sprawy.
Każdy pracownik obowiązany jest do terminowego i kompletnego wykonania przekazanej dyspozycji.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Krystyna Gęsickadata wytworzenia: 2020-12-13
- opublikował: Krystyna Gęsickadata publikacji: 2020-12-13 14:27
- zmodyfikował: Krystyna Gęsickaostatnia modyfikacja: 2021-03-22 12:37